Πέμπτη, 1 Αυγούστου 2013

Για το Δημοτικό Συμβούλιο στο Γιοκάλειο της 31/7

Το κύριο θέμα ήταν η ενημέρωση για το Νοσοκομείο.
Δεν υπήρχε αρκετός κόσμος, και πάνω κάτω, δεν ακούστηκε κάτι που δνε ξέραμε.
Ο κ.Υποδιοικητής, έκανε μια παρουσίαση της λειτουργίας και της κατάστασης του Νοσοκομείου.

Σε άλλες αναρτήσεις ίσως αναφερθούμε εκτενέστερα αλλά το σοβαρότερο πρόβλημα νομίζω, είναι να αποφασίσουμε μεταξύ 2 τρόπων διεκδίκησης.

Ο πρώτος είναι η αλλαγή πολιτική της χώρας .

ο Δεύτερος, είναι σε αυτόν τον δρόμο τι μπορούμε να κάνουμε.

Δεν έχουμε αποφασίσει τίποτα ακόμα για κινητοποιήσεις, που θα συζητηθούν αργότερα.

Αν σκεφτούμε ότι έχουμε Αύγουστο, έχουμε 4 μήνες περίπου μέχρι να φτάσει το υπουργείο να εξετάσει την Εύβοια και να μας πει, βήξε, ανάσαινε, πονάς χαμηλά στην κοιλιά...κλπ....

Ένα κιχ να μας ξεφύγει, θα μας αλλάξει χρήση και στόχους. (Έτσι το λένε ευγενικά )

Απογοητεύτηκα από το έλλειμμα που έχουμε, σε ιδέες, σε τρόπους, σε συνεννόηση, σε συμμετοχή, σε πρωτοβουλίες, σε όλα, ήμαστε πολύ λίγοι...δυστυχώς.

Ας το πάρουμε απόφαση και ας περιμένουμε το αβέβαιο και αναποφάσιστο αύριο ελπίζοντας τουλάχιστον σε μια αλλαγή πολιτικού σκηνικού μιας και τα νέα για πρόωρες εκλογές πληθαίνουν...
Τι να πω?
Καληνύχτα...γενικώς.

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ μαζί σου Σοφία ότι υπάρχει έλλειμα από ιδέες και προτάσεις. Οι τοποθετήσεις ήταν πολλές, κάποιες απ' αυτές ήταν μακρόσυρτες και κούρασαν. Φαίνεται ότι δεν ξέρουμε τι θέλουμε εν τέλει. Δεν υπάρχει κανένας στρατηγικός σχεδιασμός για το θέμα. Σχεδιασμός που να έχει αρχή, μέση και τέλος και να είναι υλοποιήσιμος. Το γεγονός ότι δεν υπήρχε κόσμος ήταν αρνητικό. Είχε δίκιο ο Γιώργος ο Κακάτσος που μιλούσε για συμμετοχή στα κοινά. Δεν σημαίνει ότι όλα εξαντλούνται στην ψήφο που δίνουμε κάθε 4 χρόνια. Η εποχή επιτάσσει ενεργούς πολίτες. Αυτούς φοβούνται, όσο μπορεί να συμβεί αυτό, οι εκάστοτε κυβερνώντες. Χρειάζεται συνεχής επαγρύπνιση και όχι εφησυχασμός. Τέλος, διαπιστώνω ότι η λειτουργία του δημοτικού συμβουλίου με την συνδρομή κυρίως του προέδρου του, είναι επιεικώς απαράδεκτη. Και ανοικτό δημ. συμβούλιο που ήταν πάλι είχε φανερά προβληματική λειτουργία. Επιτρέπεται ο Χάρης Νταλάκας, σύμβουλος του Δημάρχου, να λέει ότι στο προηγούμενο συμβούλιο σήκωσε το χέρι του να μιλήσει και ο πρόεδρος το εξέλαβε ως θετική ψήφο στο θέμα του βιολογικού Καρύστου;;;!!!Ούτε τα στοιχειώδη δεν μπορούν να γίνουν σε αυτό το συμβούλιο;.
Αδαμάντιος Σιάγκας

sofiascomments είπε...

Άντυ
και μετά του κόπηκε η φωνή του κ.Νταλάκα και δεν το διευκρίνησε να κάνει φασαρία για να μην καταχωρηθεί? Κάτι δεν πάει καλά....

Ανώνυμος είπε...

Σοφια, μπορει ο Χαρης να το καταλαβε εκ των υστερων οτι εγινε αυτη παρανοηση και οχι αμεσως, εκεινη τη στιγμη.
Μ

Ανώνυμος είπε...

Μάλλον δεν το κατάλαβε γιατί τα πρακτικά τα διαβάζουν οι σύμβουλοι το νωρίτερο την επόμενη μέρα (από όσο ξέρω), δεν νομίζω να ψήφιζε υπέρ και μετά να έβγαινε να πει ότι είναι αντίθετος. Παρότι δεν τον ξέρω καλά, δεν νομίζω ότι είναι τέτοιος χαρακτήρας, το αντίθετο μάλιστα. Θεωρώ ότι είναι δάκτυλος του προέδρου του Δημ.Σ.. Εδώ πέρσι τον Οκτώβριο πέρασαν προς έγκριση το θέμα της παράτασης της εργολαβίας για τον Βιολογικό Μαρμαρίου, παρότι δεν ήταν καν μέσα στα θέματα προς συζήτηση στο συγκεκριμένο τότε δημ. συμβούλιο, εδώ θα είχαν αναστολές. Δυστυχώς τα δημ. συμβούλια κινούνται στα όρια παρατυπιών και μη σύννομων πράξεων.
Άντυ

sofiascomments είπε...


Στην διαύγεια από ότι κατάλαβα φαίνεται ότι το καταψήφισε. τι να πω..

Ανώνυμος είπε...

Παντού υπάρχει ένας δάκτυλος για τον κ. Σιάγκα. Δηλαδή, ο παράγοντας ανθρώπινο λάθος δεν ισχύει;

Ανώνυμος είπε...

Συνέχεια τέτοια 'λάθη' κάνει..

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχει βγει στο διάυγεια η συγκεκριμένη απόφαση της 24ης Ιουλίου, έψαξα και δεν την βρήκα, εκτός αν την βρήκες εσύ Σοφία, οπότε έχεις δίκιο στα λεγόμενα σου. Λάθος επαναλαμβανόμενο για πολλοστή φορά παύει να είναι ανθρώπινο λάθος, φίλε ανώνυμε.
Άντυ

sofiascomments είπε...

Άντυ
βγήκε, για τον ΒΙΟΚΑ ..για κοίτα πάλι

Ανώνυμος είπε...

Αν μπορείς να μου το στείλεις Σοφία, θα ήμουν ευγνώμων, δεν μπορώ να το εντοπίσω στο διαύγεια.
Άντυ

sofiascomments είπε...

Παρόντες ήταν ακόμη οι Πρόεδροι των Τοπικών Συμβουλίων : α) Αετού, Γεωργίου
Νικόλαος, β) Στύρων, Ζάππας Αναστάσιος, γ) Νέων Στύρων, Φωτεινού Μαρία, δ)
Πολυποτάμου, Δήμας Κωνσταντίνος, ε) Αλμυροποτάμου, Τσιγαρίδα Ανθή, στ) Μεσοχωρίων,
Ράπτη Χρυσούλα, ζ) Αμυγδαλιάς, Χουντάσης Παναγιώτης, η) Ακταίου, Κιούκης Ιωάννης.
Στη συνεδρίαση παραβρέθηκε ο Δήμαρχος Καρύστου, Νικόλαος Ιωαν. Μανώλης
ύστερα από νόμιμη πρόσκληση σύμφωνα με το άρθρο 67 παρ. 6 του Ν. 3852/2010 .
Αρμόδιος για την τήρηση των πρακτικών της συνεδρίασης ήταν ο υπάλληλος του
Δήμου, Πορτολομαίος Ανδρέας του κλάδου ΠΕ1 με βαθμό Δ ́.
Ο Πρόεδρος κήρυξε την έναρξη της συνεδρίασης και πριν την συζήτηση των θεμάτων της ημερήσιας
διάταξης, θέτει υπόψη του Συμβουλίου την ανάγκη συζήτησης των παρακάτω εκτάκτων θεμάτων : 1)
«Συμπλήρωση της 160/2013 Α.Δ.Σ. περί πρόσληψης Καθηγητών Φυσικής Αγωγής για τα προγράμματα «Άθληση
για Όλους» περιόδου 2013-2014», 2) «Τροποποίηση Προϋπολογισμού του Δήμου Καρύστου», και ζητά την
έγκριση του Δημ. Συμβουλίου για την συζήτηση των παραπάνω εκτάκτων θεμάτων.
Ο Πρόεδρος κάλεσε το Σώμα να αποφασίσει σχετικά .
Το Δημ. Συμβούλιο αφού έλαβε υπόψη του τις διατάξεις του αρ. 67 του ν. 3852/2010 μετά από
διαλογική συζήτηση ο μ ό φ ω ν α για το 1
ο
έκτακτο θέμα και κατά πλειοψηφία ( 14 έναντι 8) για το 2
ο
έκτακτο
θέμα, για το οποίο ο αρχηγός της μείζονος αντιπολίτευσης ζήτησε να συζητηθεί ως τακτικό θέμα,
Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ε Ι
Εγκρίνει την συζήτηση των παραπάνω εκτάκτων θεμάτων.
ΑΡΙΘ. ΑΠΟΦΑΣΗΣ : 220/2013
ΘΕΜΑ: 2ο
«
Έγκριση για την μεταφορά λυμάτων από την Δ.Ε. Στυρέων στον
ΒΙΟΚΑ Καρύστου
».
Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου εισηγούμενος το 2
ο
θέμα της ημερήσιας
διάταξης, θέτει υπόψη του Συμβουλίου
την ανάγκη μεταφοράς λυμάτων με βυτιοφόρα από την
Δ.Ε. Στυρέων στον ΒΙΟ.ΚΑ. της Καρύστου διότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος διάθεσης των
οικιακών λυμάτων μετά την άρνηση του Δήμου Κύμης – Αλιβερίου για την εξυπηρέτηση των
δημοτών μας.
Επίσης έθεσε υπόψη του Συμβουλίου την έγγραφη διαμαρτυρία του προεδρείου του
Οικοδομικού Συνεταιρισμού «Θεατρούπολις» με την οποία δηλώνουν πως είναι αντίθετοι σε
οποιαδήποτε μεταφορά λυμάτων από τη Δ.Ε. Στυρέων στον ΒΙΟ.ΚΑ Καρύστου και ζητούν
την καταψήφιση του θέματος.
Προτείνουμε την μεταφορά 1-2 βυτιοφόρων την ημέρα κατά τα Σαββατοκύριακα από την
Δ.Ε. Στυρέων στο ΒΙΟ.ΚΑ Καρύστου προκειμένου να αντιμετωπιστεί το έντονο πρόβλημα της
διάθεσης των οικιακών λυμάτων που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι και να αποφευχθούν κίνδυνοι
για την δημόσια υγεία.
Ο Πρόεδρος κάλεσε το Δημ. Συμβούλιο να αποφασίσει σχετικά .
.....................................................................................................
Το Δημοτικό Συμβούλιο αφού έλαβε υπόψη την εισήγηση του Προέδρου, τις διατάξεις
του
αρ. 65 του ν. 3852/10 , μετά από διαλογική συζήτηση κατά την οποία ο αρχηγός της μείζονος
αντιπολίτευσης κ. Ραβιόλος Ελ. δήλωσε πως η παράταξή του ψηφίζει την μεταφορά όσων
βυτίων την ημέρα λέει η μελέτη του ΒΙΟ.ΚΑ. για να μπορέσει να λειτουργήσει σωστά ο
ΒΙΟ.ΚΑ., η αρχηγός της ελάσσονος αντιπολίτευσης κ. Βρανά Κυριακούλα καταψήφισε την
απόφαση και οι Δημ. Σύμβουλοι κ. Τούρλα Γεωργία, Νταλάκας Χαράλαμπος και Σαραβάνος
Γεώργιος καταψήφισαν την απόφαση, κ α τ ά π λ ε ι ο ψ η φ ί α
Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ε Ι
2
ΑΔΑ: ΒΛΩΒΩΕΦ-ΨΨΔ

Ανώνυμος είπε...

Τότε κακώς βγήκε να πει αυτά που είπε στο Γιοκάλειο ο Χάρης, έχεις δίκιο ότι κάτι δεν πάει καλά, εκτός αν όντως δεν κατάλαβε ότι η ψήφος του μέτρησε ως αρνητική. Και ενέκριναν μόνο για 1-2 βυτιοφόρα την ημέρα πράγμα μέσα στις δυνατότητες του ΒΙΟΚΑ Καρύστου από ότι καταλαβαίνω. Βέβαια όλοι ξέρουμε ότι τα βυτιοφόρα που ρίχνουν λύματα στον ΒΙΟΚΑ εδώ και χρόνια είναι πολύ περισσότερα σε καθημερινή βάση, ειδικά τους θερινούς μήνες. Είναι πάντως σοβαρό το θέμα και πρέπει να λυθεί άμεσα με τον εξυγχρονισμό του ΒΙΟΚΑ με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και το σταμάτημα των πολλών βυτιοφόρων κάθε μέρα.
Άντυ

Δημοσίευση σχολίου