Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2013

Το γελοίον της γελοιογραφίας και οι γελοιότητες της λογοκρισίας.

Ο  Χειμώνας φαίνεται ότι βρήκε τον δρόμο του για να μας επισκεφθεί , αλλά δυστυχώς το Φθινόπωρο που φεύγει δεν βρήκε τρόπο να πάρει μαζί του όλα αυτά που μας στενοχωρούν.

Οι γιορτές για το Πολυτεχνείο κορυφώνονται στα Σχολεία σήμερα 15 του μηνός, μιας και όλα πρέπει να γίνονται εντός του ωραρίου.
Ακόμα και τα αφιερώματα στις εξεγέρσεις η στις αντιστάσεις.

Κάθε 28η  Οκτωβρίου και κάθε 25η Μαρτίου, γίνονται μεγάλες συζητήσεις για το αν θα πρέπει να έχουμε εθνικές εορτές, και μάλιστα 2!
Που ακούστηκε αλήθεια!
Τόνοι μελάνι χύνεται για τις παρελάσεις και το τι αυτές σημαίνουν, όπως και το γιατί να γιορτάζουμε την αρχή και όχι το τέλος ενός πολέμου.
Ακολουθώντας αυτήν την λογική, ακριβώς αυτή και καμιά άλλη, αναρωτιέμαι γιατί να γιορτάζεται το Πολυτεχνείο με εορτές με τα ίδια χαρακτηριστικά ακριβώς, χωρίς καμιά απολύτως ένσταση, αφού καν δεν είναι Εθνική Εορτή, αλλά το τελευταίο κτύπημα σε μια παραπαίουσα Χούντα...

Έχει ένα χαρακτηριστικό ένα μεγάλο κομμάτι της πολιτικής σκηνής και όχι μόνο.
Ακολουθεί κατά γράμμα το "τα δικά μου δικά μου, και τα δικά σου δικά μου, και αλίμονο σου αν δεν με ακολουθήσεις"

Η Ελευθερία είναι κατά την γνώμη τους cory right κατοχυρωμένη πατέντα και με τα δικαιώματα να τοκίζονται και να εξαργυρώνονται κάθε δωθήσεις ευκαιρίας, ανεξαρτήτως καιρού και συγκυριών.

Ένας σκιτσογράφος έκανε μια γελοιογραφία, και αν δεν κάνω λάθος, γελοιογραφία , σημαίνει,,γελοία-γραφή, και όχι , γέλιο-γραφή.
Οι σεβόμενοι την έκφραση κατά τα άλλα, κατέθεσαν μήνυση και άρχισαν τον διωγμό εναντίον της εφημερίδας και του γελοιογράφου.
Είναι οι ίδιοι που προάσπιζαν την ελευθερία του καλλιτέχνη όταν υπήρχαν σκίτσα του Μωάμεθ που έκαναν τους μουσουλμάνους να βγουν κατά χιλιάδες στους δρόμους επειδή πρόσβαλαν τα ιερά και τα όσια τους.
Κατά τα φαινόμενα η Ζωίτσα και η Ραχήλ, είναι πολύ πιο ιερές από τον Μωάμεθ.

Κατά από κοπήν και πάλι το χιούμορ και αλίμονο σου αν γελάσεις.

Και γιατί να μην  κάνει μήνυση ο Πάγκαλος και να ξεσηκωθούν όλοι οι παχύσαρκοι για προσβολή αυτής της ομάδας? Δεν είναι αυτό προσβολή? Μήπως οι παχύσαρκοι συλλήβδην, είναι άνθρωποι χωρίς μέτρο, χωρίς τίποτα άλλο στο νου τους από το φαγητό? Γιατί να ταυτίζεται η προσωπικότητα τους με τον Πάγκαλο η με ποταπά κίνητρα και να καλλιεργείται τέτοιο κλίμα?

Άσχημο πράγμα η λογοκρισία. Πολύ άσχημο. Επίσης πολύ άσχημο πράγμα η υποκρισία που έχει ανάγκη την λογοκρισία για να δικαιολογεί την διαλεκτική της κάθε φορά.

Όσο για τις ανακοινώσεις των υπολοίπων, τι να πω..
Τον αράπη και αν τον πλένεις, το σαπούνι σου χαλάς....Με την έννοια, όσο και να προσπαθήσει κάποιος να εξηγήσει ότι η αισθητική και η φιλοσοφία όλου του κόσμου δεν μπορεί να ορίζεται από αυτούς, μάλλον είναι χαμένος κόπος.

Διάβασα ότι θα κάνουν οι Ερτιανοί εκπομπή μέσα στο Πολυτεχνείο, και πια αυτό θεωρείται ΜΈΓΑ γεγονός και επαναστατική πράξη...
Χάνω κάθε ιδέα πράγματι, και ας είναι όλοι μαζί τους και αυτοθαυμάζονται για την επαναστατικότητα τους.
Κατά χιλιάδες χάνουν την δουλειά τους οι άνθρωποι, εκδιώχνονται απλήρωτοι, πετάγονται στον δρόμο σαν την τρίχα από το ζυμάρι, μέσα στην σιωπή και την εγκατάλειψη.
Εργαζόμενοι στην ΝΙΚΑΣ, απολύθηκαν ακριβώς την μέρα που κατέβηκαν στην γενική απεργία, χωρίς καν να ειδοποιηθούν.
Ναυτικοί στην Ραφήνα για μήνες, φυλάσσουν το ΠΗΝΕΛΟΠΗ, με τον Αγούδημο να έχει κόψει ρεύμα, νερό, φαγητό, και κάθε επικοινωνία μαζί τους.
Η Κόκα κόλα κλείνει τα εργοστάσια, ο Φωκάς στην Θεσσαλονίκη έκλεισε και έχει και αυτός ομήρους τους εργαζόμενους.
Που είναι εκεί οι παραστάσεις συμπαράστασης? Που είναι το κλάμα και ο οδυρμός?
Η έννοια μας είναι να καταλάβουμε τις Σχολές να κάνουμε το δικό μας Πολυτεχνείο και ας ματώνουν οι γονείς και τα παιδιά που περιμένουν μάταια και απελπισμένα να ξεκινήσει η χρονιά.

Καταλαβαίνω ότι σε πολλούς δεν αρέσουν αυτά που γράφω. Δεν πειράζει...
Αν βγει ο Σύριζα πολύ πιθανόν να βάλει πλαφόν στο τι θα γράφεται και πως. Η Χούντα ΠΑΝΤΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ, ακόμα και αν είναι να διαγράφεις ένα επώνυμο και αξιοπρεπές σχόλιο, μόνο και μόνο επειδή δεν σε γλύφει.
Έτσι που το πάει ο Σύριζα...θα ψηφίσω ΚΚΕ...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Επίθεση ΣΥΡΙΖΑ σε Νέα και στον σκιτσογράφο Δ. Χατζόπουλο - Τι απαντούν οι σκιτσογράφοι

Κόντρα έχει ξεσπάσει μεταξύ του ΣΥΡΙΖΑ και της εφημερίδας «Τα Νέα» για το σκίτσο του Δημήτρη Χατζόπουλου στο οποίο απεικονίζονται η Ζωή Κωνσταντοπούλου και η Ραχήλ Μακρή να κάνουν pole dancing στις κεραίες της ΕΡΤ.

Σε ανακοίνωσή του το ΠΑΣΟΚ αναρωτιέται εάν «το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης θα επεδείκνυε την ίδια ευαισθησία, αν η γελοιογραφία δεν αφορούσε τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά κάποιο άλλο κόμμα ή πρόσωπο; Μάλλον όχι, γιατί αυτό που ενόχλησε τον ΣΥΡΙΖΑ και κατ’ επέκταση την ΑΥΓΗ ήταν η διακωμώδηση ενός κατασκευασμένου αλλά αποτυχημένου επικοινωνιακού σόου, κομμένου και ραμμένου για τα δελτία των 8».

Η Χαριλάου Τρικούπη σχολίασε την σύμπραξη του ΣΥΡΙΖΑ με τους ΑΝ.ΕΛ. λέγοντας χαρακτηριστικά: «Η συμπαράταξη ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ βρήκε και στο θέμα της φίμωσης της ελευθεροτυπίας κοινό βηματισμό. Η δεξαμενή της “αντιμνημονιακής” πολιτικής στερεύει και μαζί με αυτή η “αντιμνημονιακή” επιχειρηματολογία. Λογικό είναι μέσα σε αυτή τη σύγχυση να τους απασχολούν “γελοιογραφίες” και όχι τα πραγματικά προβλήματα των πολιτών και της χώρας».
Χθες η εφημερίδα «Αυγή» έκανε λόγο για «εξευτελισμό» και «ξεπεσμό» του γνωστού σκιτσογράφου.

Η ΠΟΕΣΥ ζήτησε από τους δημοσιογράφους να επιστρέψουν στους κανόνες της δημοσιογραφικής δεοντολογίας και είπε να σταματήσει η «σεξιστική χυδαιότητα» των τελευταίων ημερών.
Ολόκληρη η ανακοίνωση της ΠΟΕΣΥ:

«Να μπει φραγμός στη σεξιστική χυδαιότητα
Φραγμός στη σεξιστική χυδαιότητα, που αναπαράγεται τον τελευταίο καιρό από έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, ζητά να μπει το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελληνίας Ομοσπονδίας Ενώσεων Συντακτών (ΠΟΕΣΥ), με άμεση επιστροφή των σχολιαστών και γελοιογράφων στην εφαρμογή των κανόνων δημοσιογραφικής δεοντολογίας.
Το άρθρο 2 του “Κώδικα Επαγγελματικής Ηθικής και Κοινωνικής Ευθύνης” των δημοσιογράφων-μελών των Ενώσεων Συντακτών ρητώς επιβάλλει:

α. Να αντιμετωπίζει ισότιμα τους πολίτες, χωρίς διακρίσεις εθνικής καταγωγής, φύλου, φυλής, θρησκείας, πολιτικών φρονημάτων, οικονομικής κατάστασης και κοινωνικής θέσης.
β. Να σέβεται την προσωπικότητα, την αξιοπρέπεια και το απαραβίαστο της ιδιωτικής ζωής του ανθρώπου και του πολίτη. Μόνο όταν το επιτάσσει το δικαίωμα της πληροφόρησης μπορεί να χρησιμοποιεί, πάντοτε με τρόπο υπεύθυνο, στοιχεία από την ιδιωτική ζωή προσώπων που ασκούν δημόσιο λειτούργημα ή έχουν στην κοινωνία ιδιαίτερη θέση και ισχύ και υπόκεινται στον κοινωνικό έλεγχο.

Το άρθρο 4 επιβάλλει:
γ. Να μην ασκεί και να μη δέχεται οποιαδήποτε μορφή διακρίσεων, που σχετίζονται με το φύλο ή την επαγγελματική ηλικία των συναδέλφων του.

Και το άρθρο 7 επιβάλλει στο δημοσιογράφο:
β. Να αποφεύγει τη χυδαιογραφία, τη χυδαιολογία και τη γλωσσική βαρβαρότητα, τηρώντας, ακόμη και στη σάτιρα και τη γελοιογραφία, τους κανόνες της επαγγελματικής ηθικής και της κοινωνικής ευθύνης.

Η ΠΟΕΣΥ καλεί τις διοικήσεις των Ενώσεων-μελών της να φροντίσουν για την πιστή τήρηση αυτών των δεοντολογικών κανόνων από όλα τα μέλη τους.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΟΕΣΥ».

Τι έγραψε η «Αυγή» για το σκίτσο του Δημήτρη Χαντζόπουλου
«Να ξεπέφτουν και να αυτοεξευτελίζονται καλλιτέχνες β’ διαλογής, η Τριανταφύλλου, ο Χωμενίδης, ο Χειμωνάς, είναι λογικό κι επόμενο, το μεροκάματο να βγαίνει κι ας βγαίνει και στο βούρκο. Ο ξεπεσμός των ταλαντούχων όμως είναι λυπηρός. Είναι λυπηρός ο ξεπεσμός του εξαιρετικού γελοιογράφου Δημήτρη Χατζόπουλου, που έφτασε μέχρι του σημείου να απεικονίσει τις κυρίες Κωνσταντοπούλου και Μακρή ως στριπτιτζούδες έτοιμες για όλα. Δεν είναι το μίσος απέναντι σε όποιον αντιστέκεται στο Μνημόνιο που εξευτέλισε τον Χαντζόπουλο, ο καλλιτέχνης δικαιούται και να φανατίζεται και να μισεί.

Εκείνο που ντρόπιασε εφ’ όρου ζωής τον έμπειρο σκιτσογράφο ήταν η υιοθέτηση των δοξασιών και των προλήψεων του συρμού, ότι δηλαδή οι γυναίκες είναι κατώτερα όντα, που κανοναρχούνται από τις γενετήσιες ορμές τους, που δεν μπορούν να λάβουν σοβαρές αποφάσεις, γιατί οι ορμόνες θολώνουν την κρίση τους. Στριπτιτζούδες, για να μη πω τίποτα βαρύτερο, είναι όλες τους και καλά θα κάνουν να περιμένουν ξαπλωμένες στο κρεβάτι, μέχρι να έρθει το νταβραντισμένο αρσενικό να τις γονιμοποιήσει, να αποχτήσουνε κι αυτές οι κακομοίρες λόγο ύπαρξης.

Εκείνο που έκανε τέλειο τον εξευτελισμό του Χαντζόπουλου ήταν ότι το σκίτσο του ταυτίστηκε με το κεντρικό μήνυμα που εξέπεμπε εκείνη την ημέρα το καθεστώς. Η εντολή ήταν σαφής: Επιτεθείτε στην Κωσταντοπούλου, την Μακρή και την Τζάκρη, αξιοποιώντας το γεγονός ότι είναι νέες γυναίκες, εξοντώστε τις ενοχλητικές με κάθε θεμιτό και αθέμιτο μέσο. Το αφεντικό διέταξε και ο Χαντζόπουλος εκτέλεσε και μάλιστα μετά χαράς. Κρίμα. Θα μου πεις, πώς να μην ξεπέσει ο Χαντζόπουλος, όταν εργάζεται στα ΝΕΑ, την εφημερίδα που εκτελεί τα συμβόλαια του καθεστώτος;

Χθες, εκτός από το χυδαιογράφημα του Χαντζόπουλου, τα ΝΕΑ είχαν στο πρωτοσέλιδο ένα σκίτσο που απεικόνιζε τους πρυτάνεις του Καποδιστριακού και του ΕΜΠ Πελεγρίνη και Σιμόπουλο να κρατάνε τους φοιτητές δεμένους με κλωστές και δίπλα έγραφε: Στο έλεος των δύο πρυτάνεων, όμηροι παραμένουν οι φοιτητές». Φοβερή σύμπτωση! Τα ΝΕΑ επιτέθηκαν στους πρυτάνεις την ημέρα που η Εισαγγελέας διέταξε έρευνα για τα κλειστά Πανεπιστήμια. Τέτοιο συγχρονισμό του Τύπου με τη Δικαιοσύνη, είχαμε να δούμε από την εποχή του μετεμφυλίου.

Δείτε το βίντεο του MEGA



Τα ΝΕΑ εκτελούν τα συμβόλαια του καθεστώτος και το κάνουν με όλους τους διαθέσιμους τρόπους, με τα σκίτσα, με το κύριο άρθρο, με τις παραπολιτικές στήλες. Ειδικά οι παραπολιτικές στήλες είναι γεμάτες με αποκρυπτογραφημένα μηνύματα του στυλ «σε είδα να κλαδεύεις τα δέντρα χαμηλά και σου πιασα τη σκάλα ν΄ ανέβεις πιο ψηλά» και ξέρεις εσύ και έχω ράμματα για τη γούνα σου και έχε το νου σου, γιατί θα προβώ σε ωμότητες. Τα ΝΕΑ είναι παραδοσιακά η εφημερίδα της Δημοκρατικής Παράταξης κι όταν η Δημοκρατική Παράταξη έχει ξεμείνει με το ΠΑΣΟΚ του Βενιζέλου, δεν υπάρχει φραγμός, δεν υπάρχει αναστολή, δεν υπάρχει τσίπα. Θα την κατεβούνε μέχρι το τέλος του κακού τη σκάλα τα φερέφωνα του Σαμαρά και του Βενιζέλου ή, όπως λέει και ο λαός, κατά τον αφέντη και το γαϊδούρι του».

Η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ για το σκίτσο
«Από το εμετικό σκίτσο για τις κυρίες Κωνσταντοπούλου και Μακρή, ως το ρεπορτάζ που εμφανίζει τον Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ να δηλώνει στη συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας: “αλλιώς μιλάμε στο εξωτερικό, αλλιώς σε μια συγκέντρωση”, η εφημερίδα ξεπερνά κάθε όριο δημοσιογραφικής δεοντολογίας.
Την ίδια ώρα άρθρο του Γιώργου Κυρίτση που δημοσιεύτηκε χθες, Τρίτη, στην Αυγή επιτίθεται με σφοδρότητα κατά της εφημερίδας και του σκιτσογράφου Δ. Χαντζόπουλου. Με τίτλο “Ο κ. Δ. Χαντζόπουλος και το χιούμορ του αυλικού”, γράφει:

«Ο σκιτσογράφος των Νέων κύριος Δημήτρης Χαντζόπουλος στη σημερινή του γελοιογραφία στη σελ. 9 των Νέων αναπαριστά την παρουσία των βουλευτών Ραχήλ Μακρη και Ζωής Κωσταντοπούλου το Σάββατο στο Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ ως χορευτικό σόου με pole dancing σε στριπτιτζάδικο, όπου το κοινό χειροκροτεί τις δυο κοπέλες ενόσω αυτές κάνουν σέξι κόλπα στη σκηνή.

Παρά το γεγονός ότι ο κ. Χαντζόπουλος ζωγραφίζει καλά και δεν έχει ανάγκη επεξηγήσεων, ο ίδιος αισθάνεται την ανάγκη να γράψει ως διάλογο των θαμώνων του στριπτιτζάδικου: "Δεξιά είναι η Ραχήλ και αριστερά η Ζωή, λέει ο ένας θαμώνας. Κάνουν κ κάτι άλλο; Ρωτάει ένας άλλος. Άκουσα ότι κάνουν και μηνύσεις, αλλά καλύτερα να ρωτήσετε τον σερβιτόρο", απαντά ο πρώτος παραπέμποντας ευθέως στην καταναγκαστική εκπόρνευση των κοριτσιών που συνηθίζεται σε τέτοια μαγαζιά.

Ας παρακάμψουμε τον σεξισμό και την ευκολία με την οποία ο υπάλληλος του κου Ψυχάρη, χαρακτηρίζει τις αντιπάλους του αφεντικού του πουτάνες. Θα έπρεπε να γνωρίζει ο κ. Χαντζόπουλος ότι, ακόμα και στην εφημερίδα που εργάζεται, το χιούμορ καταξιώνεται κοινωνικά μόνο όταν είναι εναντίον του ισχυρού και υπέρ του αδυνάτου. Στην αντίθετη περίπτωση πρόκειται για το χιούμορ του γελωτοποιού της αυλής που κουνάει κουδουνίστρες για να γελάνε οι βασιλιάδες και οι αυλικοί».

Οι αντιδράσεις των σκιτσογράφων
«Η κατηγορία του σεξισμού στέκει μόνο όταν γίνεται αναφορά στο φύλο. Όχι όταν γίνεται αναφορά στο σεξ που αφορά εξίσου και τα δύο φύλα. Επίσης, η σάτιρα πρέπει να αντιμετωπίζεται με λίγη προσοχή από τα κόμματα γιατί προδίδονται. Η σάτιρα είναι ή καλού γούστου ή κακού γούστου, ή μας αρέσει ή δεν μας αρέσει. Δεν περιγράφεται», είπε στο MEGA ο σκιτσογράφος, Ανδρέας Πετρουλάκης.

«Αν δεν μπορείς να δεις την αστεία πλευρά σε κάτι που συμβαίνει, τότε δεν έχεις καταλάβει τίποτα. Η Αριστερά έχει ένα δίκιο να δυσκολεύεται να καταλάβει. Πέρασε μέτριες πεντηκονταετίες και έχει γίνει μυγιάγγιχτη. Ας δείξουμε κατανόηση. Εύχομαι σε όλους, γελοιογράφους, δημοσιογράφους, βουλευτίνες και λοιπούς συγγενείς και συμπάσχοντες περαστικά από καρδιάς», ανέφερε με τη σειρά του και ο σκιτσογράφος, Κώστας Μητρόπουλος.

«Ο γελοιογράφος είναι ο αντάρτης της εφημερίδας. Έχει το δικό του μπαϊράκι. Και όπως έλεγε και η Ελένη Βλάχου, είναι το μόνο είδος που ο αρχισυντάκτης δεν μπορεί να το διορθώσει. Ο Χαντζόπουλος, ένας συνάδελφος που εκτιμώ πολύ, έχει καυτηριάσει πολλές καταστάσεις και έχει δεχθεί αρκετές μηνύσεις. Του εύχομαι να συνεχίσει να βουτάει το πενάκι του μέσα στο βιτριόλι. Κλείνοντας, ήθελα να πω ότι οι λέξεις Δημοκρατία και σάτιρα είναι δυο λέξεις που λέγονται παγκοσμίως στην ελληνική γλώσσα», τόνισε και ο Γιάννης Κυριακόπουλος, γνωστός και ως «Κυρ».

Η κόντρα μεταξύ των ΝΕΩΝ και του ΣΥΡΙΖΑ συνεχίζεται και σήμερα με δημοσίευμα της εφημερίδας.
Δείτε τι γράφει σήμερα η εφημερίδα

Μαθήματα... χιούμορ στον ΣΥΡΙΖΑ

Αντιδράσεων συνέχεια στη στοχοποίηση των «ΝΕΩΝ» και του Δ. Χαντζόπουλου, με κριτική και από τον Π. Τατσόπουλο

Σκληρή κριτική στον ΣΥΡΙΖΑ με αφορμή την επίθεση που εξαπέλυσε η αξιωματική αντιπολίτευση μέσω της «Αυγής» στα «ΝΕΑ» και στον γελοιογράφο Δημήτρη Χαντζόπουλο ασκεί το ΠΑΣΟΚ. Την ίδια στιγμή όμως, για το ίδιο θέμα, η Κουμουνδούρου δέχεται και πυρά εκ των έσω, με τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Πέτρο Τατσόπουλο να διαφοροποιείται ανοιχτά από την αντίδραση του κόμματος.

ΤΟ ΣΟΟΥ. «Αναρωτιόμαστε: το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης θα επεδείκνυε την ίδια ευαισθησία αν η γελοιογραφία δεν αφορούσε τον ΣΥΡΙΖΑ αλλά κάποιο άλλο κόμμα ή πρόσωπο;» τονίζεται στην ανακοίνωση του ΠΑΣΟΚ για το «επίμαχο» σκίτσο που αφορούσε το επικοινωνιακό παιχνίδι της Ζωής Κωνσταντοπούλου και της Ραχήλ Μακρή έξω από το Ραδιομέγαρο. Και συνεχίζει: «Μάλλον όχι, γιατί αυτό που ενόχλησε τον ΣΥΡΙΖΑ και κατ' επέκταση την "Αυγή" ήταν η διακωμώδηση ενός κατασκευασμένου αλλά αποτυχημένου σόου, κομμένου και ραμμένου για τα δελτία των 8».

Το σημερινό σκίτσο του Δημήτρη Χαντζόπουλου



Οπως τονίζεται στην ίδια ανακοίνωση, η συμπαράταξη ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ βρήκε και στο θέμα της φίμωσης της ελευθεροτυπίας κοινό βηματισμό. «Η δεξαμενή της "αντιμνημονιακής" πολιτικής στερεύει και μαζί με αυτήν και η "αντιμνημονιακή" επιχειρηματολογία. Λογικό είναι μέσα σε αυτή την σύγχυση να τους απασχολούν "γελοιογραφίες" και όχι τα πραγματικά προβλήματα των πολιτών της χώρας».

Και ενώ η εφημερίδα «Αυγή» συνέχισε και χθες την επίθεση εναντίον των «ΝΕΩΝ» και του Δημήτρη Χαντζόπουλου για νέο του σκίτσο - το οποίο σε σχόλιο της τελευταίας σελίδας χαρακτηρίζεται ως «χαμηλού πολιτικού επιπέδου» - στην εντελώς αντίθετη κατεύθυνση κινήθηκε ο βουλευτής του κόμματος και συγγραφέας Πέτρος Τατσόπουλος. «Το δυνατό στο σκίτσο του Χαντζόπουλου είναι η ελευθερία του συνειρμού», είπε μιλώντας στον Βήμα FM. «Κάνει δηλαδή αναγωγές που δεν σκάει απλώς το χειλάκι σου, αλλά σε βάζει να σκεφτείς γι' αυτές τις αναγωγές. Να τον κατηγορήσουμε σήμερα για σεξιστικές αναγωγές;».

ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ. Μάλιστα ο κ. Τατσόπουλος υπενθύμισε ότι όλη την περίοδο της τρικομματικής κυβέρνησης ο Χαντζόπουλος σε μια σειρά από σκίτσα παρουσίαζε τους τρεις εταίρους ως ένα ιψενικό ερωτικό τρίγωνο που έφτανε με καβγάδες στην κρεβατοκάμαρα. «Δεν είδα τώρα να βγάλουν ανακοινώσεις ούτε η ΔΗΜΑΡ ούτε το ΠΑΣΟΚ ούτε η ΝΔ, που θα έπρεπε να βγάζουν ανακοινώσεις κάθε μέρα... Είχε κάνει προσομοίωση πάλι του Πανεπιστημίου με μπορντέλο και του είχε κάνει και μήνυση ο πρύτανης, αν θυμάμαι καλά», είπε.

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ υπογράμμισε πως «ή δεχόμαστε ότι το χιούμορ είναι μια ζώνη που έχει το δικαίωμα και την υποχρέωση ταυτόχρονα να τους περνάει όλους και να ασχολείται με όλους, με την ίδια ωμότητα μερικές φορές και με την ίδια δικαιοσύνη απέναντι σε όλους, ή αρχίζουμε και λέμε όλα αυτά, τα οποία εγώ τα βρήκα πολύ σοσιαλρεαλιστικά για το γούστο μου. Οτι θα πρέπει να είναι πάντα με την πλευρά του αδικημένου και άλλα τέτοια που διάβασα στην "Αυγή"».

Ο κ. Τατσόπουλος εξέφρασε ακόμα την αντίθεσή του στην ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ που επέκρινε το σκίτσο, υποστηρίζοντας ότι ναι μεν δεν πρέπει να είναι στο απυρόβλητο η ίδια η γελοιογραφία ή η σκιτσογραφία, «αλλά το να είμαι ένα κόμμα και να βγάζω ανακοινώσεις και να στοχοποιώ έναν σκιτσογράφο ως σεξιστή; Μη ορθά πολιτικά σχόλια κάνουν όλοι... Ή θα πρέπει όλους να τους κρίνουμε το ίδιο ή με δύο μέτρα και δύο σταθμά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου