Τρίτη, 31 Δεκεμβρίου 2013

Για τις φωτογραφίες 1, για τον χορό 50!

Πριν λίγες μέρες, έτυχε να βρεθώ με μερικά παιδάκια που είναι και μέλη στο χορευτικό Καρύστου.
Λέει λοιπόν η μανούλα σε ένα  αγοράκι, "Να, κοίτα , είναι εδώ και η κ.Σοφία που σας πήρε φωτογραφίες στον χορό και σας καμαρώσαμε!"

'Δεν με νοιάζει" λέει ο μικρός. "Της βάζω μηδέν!' δεν την είδα!

' Μα πως δεν με είδες?" ...παραξηγήθηκα εγώ..."Δεν θυμάσαι που σας έβαλα όλους μαζί με τους φίλους σου και χαμογέλαγες και βγήκες και τόσο ωραίος?"

"Καλά! Τότε 1! Σου βάζω 1!"

" Και δεν μου λες! Στην κυρία Λίτσα πόσο βάζεις?'"

"50!" Το ξανασκέφτηκε λίγο , και το ξαναλέει πιο αποφασιστικά. "Της βάζω 50! και σένα 1! Και στις 17 που έχουμε την πίτα να έρθεις! Μη τυχόν και δεν έρθεις!"

Φυσικά και θα πάω, μήπως φτάσω στο πολυπόθητο 10 μιας και το 50 δεν βλέπω να το φτάνω!

Το συμπέρασμα είναι το πόσο πολύ αγαπούν και σέβονται τα παιδιά την κ. Λίτσα Βουλή, την δασκάλα του χορευτικού, και νομίζω ότι αυτή την ιστορία έπρεπε να την μοιραστώ μαζί σας.
Γιατί ...από τα παιδιά, μαθαίνεις την αλήθεια.

Τι θέλουμε πραγματικά από την νέα Χρονιά..

Φυσικά όλοι τρέμουμε για την ΥΓΕΙΑ!
Την δική μας , της οικογένειας μας, των φίλων και γνωστών, και πάει λέγοντας.

Κάτω όμως από την μεγάλη ομπρέλα της υγείας, κρύβεται ένας στρατός από θέλω.
Τα θέλω του κάθε ενός ξεχωριστά, τα συλλογικά, τα θέλω για όλον τον κόσμο, ακόμα και τα θέλω για ότι εκφράζει την ζωή μας σε όλες της της εκφάνσεις.

Ένα από αυτά τα θέλω είναι
να κερδίσουμε στο λαχείο,
να κερδίσουμε στο λόττο,
να κερδίσουμε στο πρώτο,
να κερδίσουμε στο τζόκερ,
να κερδίσουμε στο προπό
στο πρώτο,
και ας ήμαστε δεύτεροι, τρίτοι ,η τέταρτοι.
Αρκεί να κερδίσουμε κάτι.

Πόσα είναι αρκετά?
Είναι , ας πούμε 100.000 ευρώ αρκετά?
Είναι 50 Χιλιάδες?
Έτσι κατεβαίνουμε, κατεβαίνουμε, φτάνουμε μέχρι και το 20άευρο, και λέμε, "Βρήκες στον δρόμο 20 ευρώ?' και αυτό καλό είναι. Ότι κερδίσουμε, καλό είναι, τουλάχιστον να πάρουμε τα λεφτά μας πίσω.

Και έτσι τα όνειρα για μεγάλα κέρδη, μικραίνουν όσο μεγαλώνουν οι πιθανότητες του να μη κερδίσουμε, και προσαρμόζουμε τις προσδοκίες μας όσο το δυνατόν στην πιθανότητα της πραγματοποίησης των ονείρων μας ...

Αν σταματήσουμε να σκεφτόμαστε για τα κέρδη από τα τυχερά παιχνίδια, και ακολουθήσουμε τον ίδιο συλλογισμό για τα όνειρα που έχουμε για την ζωή μας, (ιδιαίτερα οι νέοι), τότε καταλαβαίνουμε το πόσο μιζεριάζουμε και φοβόμαστε να ξεφύγουμε από τον γνωστό και αναμενόμενο κύκλο, στόχων και σχεδίων ...


Δευτέρα, 30 Δεκεμβρίου 2013

Καλή Χρονιά.

Καλή χρονιά
με Υγεία,
με Ομόνοια,
με  Καθαρές κουβέντες,
με  Ελπίδα,
με Υπομονή,
με Επιμονή,
με Φαντασία,
με  Αλληλεγγύη,
με  Αλήθεια.


 

30/12/2013

Το 2013, φτάνει στο τέλος του.
Ήταν μια πάρα πολύ δύσκολη χρονιά και η νέα δεν ξεκινά με τις καλύτερες προυποθέσεις.

Η ειδησιογραφία είναι θλιβερή με νεκρούς από έκρηξη σε σιδηροδρομικό σταθμό στο Στάλιγραντ στην Ρωσία, και μόλις πριν λίγες ώρες, η επίθεση στο σπίτι του Γερμανού Πρέσβη στην Αθήνα, για να αναφέρουμε μόνο τα πιο πρόσφατα.

Τώρα μόλις είπαν στην τηλ. για νέο τρομοκρατικό κτύπημα σε λεωφορείο με 10 νεκρούς. Οι Τσετσένοι θέλουν να καταστρέψουν τους χειμερινούς Ολυμπιακούς γιατί είναι Σατανικοί!!

Στο εσωτερικό υπάρχει  η απολογία του Κάντα με την ακτινογραφία της μίζας, και οι ανακρίσεις συνεχίζονται και θα δούμε το τι θα έρθει στην επιφάνεια μέχρι το τέλος.

Όμως η χρονιά τελειώνει και πάντα ελπίζουμε ότι κάτι θα πάει καλύτερα.

Μέσα από αυτήν την σελίδα, παρακολουθήσαμε μέρα με την μέρα, όλα όσα συνέβηκαν στην Ελλάδα, και στον τόπο μας.
Δεν ξέρω αν θα μπορέσουμε να συνεχίσουμε και αυτήν την χρονιά.
Η Ζωή φέρνει πολλά, φέρνει και κούραση, φέρνει και κορεσμό, φέρνει και απογοήτευση , κυρίως όταν ψάχνεις πολύ για να βρεθεί η καλή η είδηση, που θα δώσει κουράγιο και χαμόγελο.
Τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο δύσκολα μιας και λέω αυτά που σκέφτομαι και γράφω αυτά που εννοώ. Με άλλα λόγια, μηδέν διπλωματία, που είναι ένα μεγάλο μείον μου, και πολλές φορές προκαλεί δυσάρεστες καταστάσεις, που θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί.

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που περάσαμε παρέα το 2013, και σας εύχομαι ένα κατά μακράν καλύτερο 2014.

Κυριακή, 29 Δεκεμβρίου 2013

Ο Σταϊκούρας ξεσκεπάζει την απάτη Στουρνάρα με τον φόρο στο πετρέλαιο: 584 εκ. Ευρώ οι απώλειες για το δημόσιο…

Ο Σταϊκούρας ξεσκεπάζει την απάτη Στουρνάρα με τον φόρο στο πετρέλαιο: 584 εκ. Ευρώ οι απώλειες για το δημόσιο…

Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Δεκεμβρίου 28, 2013

στουρναρας καθαρμα…αμύθητα κέρδη για τους λαθρέμπορους!

Αυτό που υποστηρίζουμε εδώ και 3 χρόνια, αποτυπώνεται πλέον με επίσημα στοιχεία στην έκθεση του ΓΛΚ του κράτους (Σταϊκούρας), αποκαλύπτοντας τον βρώμικο ρόλο Στουρνάρα στην διαδικασία αποδόμησης της Ελληνικής οικονομίας.

Η αύξηση του ΕΦΚ στο πετρέλαιο, όχι μόνον δεν δημιούργησε έσοδα για το κράτος, αντίθετα επέφερε ένα ασύλληπτο χτύπημα στην οικονομία στερώντας 584 εκατομμύρια Ευρώ από τα δημόσια ταμεία!

Την ίδια στιγμή, το λαθρεμπόριο πετρελαίου έχει πολλαπλασιάσει τα έσοδα του αφού το ναυτιλιακό πετρέλαιο παραμένει φθηνό, ενώ τόσο το πετρέλαιο κίνησης όσο και το πετρέλαιο θέρμανσης έχουν μετατραπεί σε ριγκ ανομίας όπως αποκαλύπτει και ο Γιώργος Σούρλας.

Και όμως, ο κύριος Στουρνάρας αιτιολογούσε αυτό το μνημείο αίσχους με ναζιστικά επιχειρήματα συλλογικής ευθύνης, όπως αυτό με τις πισίνες. Αντί να απολογηθεί γι’ αυτή την ενέργεια που δεν θα την έκανε ούτε πρωτοετής φοιτητής …Θεολογίας!

Έχουμε βαρεθεί να γράφουμε, αλλά θα συνεχίζουμε όσο τα διεφθαρμένα ΜΜ”Ε” κρύβουν τα εγκλήματα Στουρνάρα. Από τον συνεταιρισμό με τον διεγραμμένο ξάδερφο του Παπακωνσταντίνου, από τις στενές σχέσεις με τον διεφθαρμένο Παπαντωνίου, από τις μπίζνες της γυναίκας του με το δημόσιο κλπ κλπ.

Το σίγουρο είναι ότι κάποια στιγμή ο Στουρνάρας θα βρεθεί στο εδώλιο του κατηγορουμένου και θα πρέπει να αποδείξει ότι όσα έκανε ήταν προϊόν οικονομικού αναλφαβητισμού και όχι εγκληματικής δραστηριότητας. Αυτό ούτε ο σύντροφος Τσακαλώτος θα μπορέσει να αποτρέψει, ούτε το παρακράτος του “φίλου της Χρυσής Αυγής” Προβόπουλου.

About these ads

Σάββατο, 28 Δεκεμβρίου 2013

ΕΦΕΤ: Μην καταναλώνετε Coca-Cola light και Nestea σε πλαστική συσκευασία

Παράλληλα καλεί τις επιχειρήσεις οι οποίες διαθέτουν στον τελικό καταναλωτή τα ανωτέρω προϊόντα να τα απομακρύνουν άμεσα από το χώρο πώλησης


Ο ΕΦΕΤ, μετά από σχετική ενημέρωση από την Ελληνική Αστυνομία για σχεδιαζόμενη απόπειρα επιμόλυνσης τροφίμων με υδροχλωρικό οξύ, καλεί τους καταναλωτές σε
Αθήνα και Θεσσαλονίκη να μην προβούν στην προμήθεια και κατανάλωση των κάτωθι προϊόντων:
"COCA-COLA LIGHT" σε πλαστική συσκευασία PET των 500ml ανεξαρτήτως παρτίδας.
"NESTEA" όλες οι γεύσεις σε πλαστικές συσκευασίες PET των 500ml και ανεξαρτήτως παρτίδας.
Παράλληλα, ο ΕΦΕΤ καλεί τις επιχειρήσεις οι οποίες διαθέτουν στον τελικό καταναλωτή τα ανωτέρω προϊόντα να τα απομακρύνουν άμεσα από το χώρο πώλησης.
Σε σχετική ανακοίνωση του ΕΦΕΤ, σημειώνεται ότι η εταιρεία η οποία διακινεί στην ελληνική αγορά τα εν λόγω προϊόντα έχει αρχίσει την προληπτική απομάκρυνσή τους, συνεργάζεται δε εποικοδομητικά με την Ελληνική Αστυνομία και τον ΕΦΕΤ, συμβάλλοντας έτσι και αυτή στην αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση του θέματος.
Από την πλευρά της, η Coca-Cola με σχετική ανακοίνωση επισημαίνει ότι ήδη υλοποιεί τη διαδικασία προληπτικής απομάκρυνσης πλαστικών συσκευασιών PET 500 ml των προϊόντων Coca-Cola light και Nestea (όλων των γεύσεων) σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Από την πρώτη στιγμή, η εταιρεία, σύμφωνα με την ανακοίνωση, συνεργάζεται με τις αρμόδιες αρχές, οι οποίες ερευνούν εξονυχιστικά την υπόθεση για τη διαλεύκανσή της.
Η προληπτική απομάκρυνση πραγματοποιείται σε συνέχεια προειδοποίησης που εστάλη σε ενημερωτικό site και εφημερίδα και που αφορούσε σε μικρή ποσότητα μεμονωμένων πλαστικών μπουκαλιών PET 500 ml των προϊόντων Coca-Cola light και Nestea (όλων των γεύσεων), σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Τα προϊόντα Coca-Cola light και Nestea συνεχίζουν να διατίθενται κανονικά σε όλες τις άλλες συσκευασίες. Η προληπτική απομάκρυνση αφορά στις συσκευασίες πλαστικών μπουκαλιών 500 ml των προϊόντων Coca-Cola light και Nestea (όλων των γεύσεων) στους νομούς Αττικής και Θεσσαλονίκης.
Η Coca-Cola θα συνεχίσει να διατηρεί ανοιχτή επικοινωνία με τους καταναλωτές στο νούμερο 80011-55800, χωρίς χρέωση, ενώ ταυτόχρονα παραμένει στη διάθεση των αρχών για άμεση συνεργασία σε ό,τι αφορά στη διαχείριση της υπόθεσης.

Φωτιά στον Υποσταθμό Πολυπόταμου 28/12/12

ΥΠΟΣΤΑΘΜΟΣ ΠΟΛΥΠΟΤΑΜΟΥ 28.12.2013 ΩΡΑ 9.00

  • Sakis Chatziathanasiou Από αιολικό πάρκο Αντώνη;
  • Antonis Tsapepas Ναι Σακη! Αν δε κανω λαθος,ειναι απο τις 20 γερμανικες!
  • Katia Vassilikou Πφφφφ κ παλι πφφφφ ..ημουν τηλεφωνητρια σημερα....
    Όταν λέμε μερικά πράγματα από δω για τα Αιολικά, το 95% νομίζουν ότι είναι υπερβολές.
    Ορίστε λοιπόν και μαρτυρίες που τα επιβεβαιώνουν.
     ------------------------------------------------------------------------------------------------

    Από notiosevoikos.gr

    Σάββατο, 28 Δεκεμβρίου 2013

    Φωτιά στον Υποσταθμό της ΔΕΗ στον Πολυπόταμο

    Όπως αναφέρουν στον ιστότοπο τους οι Εθελοντές Δασοπυροσβέστες Στύρων η Φωτιά εκδηλώθηκε στον Υποσταθμό της ΔΕΗ στον Πολυπόταμο.
    Η πρώτη ειδοποίηση ήρθε στις 07:50 απο το ferry boat STYRA DIAMOND απο δύο μέλη του Συλλόγου μας.
    Στον τόπο του συμβάντος μετέβησαν δύο οχήματα του Συλλόγου μας, δύο οχήματα του Π.Κ. Καρύστου και ένα όχημα από το Π.Κ.Αλιβερίου.
    Παρακολουθήσαμε την εξέλιξη του συμβάντος από απόσταση ασφαλείας καθώς λόγω των δυνατών εκρήξεων ήταν αδύνατον να προσεγγίσουμε. Συνδράμαμε στο έργο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας της οποίας επικεφαλής ήταν ο Αναπληρωτής Προϊστάμενος του Π.Κ. Καρύστου, Πυρονόμος κος Αντώνης Σταυρόπουλος
    Αναδημοσίευση από ethelontes-styron.blogspot.gr/
     
     
  • Kollia Sophia

ΣΤΟ ΧΩΝΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 28 ΔΕΚΕΜΒΡΗ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΟ Γ.Ε.Λ για πολύυυυυ χορό!! Μόνο με 15 ευρώ!

Καλλικάντζαροι!! Ήρθε η ώρα τους!

Οι Καλλικάντζαροι (κάλκιες στα αρβανίτικα) εμφανίζονται από τις 25 Δεκεμβρίου δηλαδή ανήμερα τα Χριστούγεννα μέχρι τα Φώτα (πάσα ομοιότης με εξαφανισθέντες και εμφανισθέντες γύρω από τα Χριστούγεννα εδώ μέσα είναι εντελώς συμπτωματική, λέμε τώρα)
Τέλος πάντων !!!
Ας δούμε μερικές πληροφορίες για τους καλλικατζαραίους ....

Μήπως είδατε κανένα καλικάντζαρο; Μάθετε πώς να τους αναγνωρίζετε!

Οι καλικάντζαροι ή καλλικάντζαροι σύμφωνα με την παράδοση είναι μαυριδεροί, τριχωτοί, με ουρά και μακριά χέρια. Σύμφωνα με την ελληνική δοξασία (αρχαίας καταγωγής)είναι «δαιμόνιων» που εμφανίζεται κατά το Δωδεκαήμερο (25 Δεκεμβρίου – 6 Ιανουαρίου). Σύμφωνα με τη λαϊκή δοξασία τις μέρες αυτές τα «νερά είναι αβάφτιστα» και οι καλικάντζαροι βγαίνουν από τη γη για να πειράξουν τους ανθρώπους και να τους ανακατέψουν τα σπίτια, διότι είναι άτακτοι και τους αρέσουν τα παιχνίδια.
Ζουν στα έγκατα της γης και με ένα μεγάλο πριόνι αγωνίζονται να κόψουν τον τεράστιο ξύλινο κορμό που κρατά στη θέση της τη γη. Ο στύλος όμως είναι πολύ χοντρός και γι αυτό χρειάζεται μεγάλη και μακρόχρονη προσπάθεια.
Κάθε παραμονή Χριστουγέννων τα έχουν σχεδόν καταφέρει και το στήριγμα της γης είναι έτοιμο να κοπεί και να πέσει. Χαρούμενοι που τα κατάφεραν επιτέλους, οι καλικάντζαροι βγαίνουν επάνω στη γη για να πειράξουν τους ανθρώπους και για να μην σωριαστεί η γη στα κεφάλια τους. Όμως φοβούνται το φως και την ημέρα κρύβονται.
Μικροί και ευκίνητοι, μπαίνουν στα σπίτια απ” όπου βρουν: από τις καμινάδες, τις κλειδαρότρυπες, τις χαραμάδες των πορτών και των παραθυριών.
Τους αρέσει να πλατσουρίζουν μέσα στα δοχεία που έχουν οι νοικοκυρές το λάδι, στα τηγάνια, στα τσουκάλια, στα πιάτα. Λερώνουν τα φαγητά με τα ακάθαρτα νύχια τους και αφήνουν τις ακαθαρσίες τους όπου βρουν. Δεν κλέβουν, αλλά αναστατώνουν τόσο πολύ το σπίτι που το κάνουν αγνώριστο.

Μια ιστορία από τα παλιά
Μια παλιά ιστορία λέει πως μια γυναίκα αφού ετοίμασε τα γλυκά της, βασιλόπιτες, κουραμπιέδες, μελομακάρονα, είδε από το παράθυρο πως ξημέρωσε. Όμως είχε ξεγελαστεί από το φεγγάρι, γιατί όπως λένε: «του Γενάρη το φεγγάρι παρά λίγο νά ΄ναι μέρα».
Έτρεξε λοιπόν η γυναίκα και ξύπνησε τα παιδιά της για να τα στείλει με τα γλυκά για ψήσιμο στο φούρνο. Τα παιδιά σηκώθηκαν πρόθυμα, πήρε το καθένα από ένα ταψί και ξεκίνησαν για το φούρνο.
Όμως η αυγή αργούσε να έρθει και ξαφνικά μέσα από τα κοντινά στενά ακούστηκαν αγριοφωνάρες και δυνατά γέλια. Σε ελάχιστο χρόνο ο δρόμος γέμισε με καλικαντζαράκια.
Άρπαξαν τα παιδιά, τους πετάξανε ό,τι κρατούσανε και άρχισαν έναν τρελό χορό χτυπώντας τα ταψιά και φώναζαν:
«Ω! στραβά ταψιά, με τα ψεύτικα ψωμιά, άλλα με τα άσχημα, πηδάτε βρε μπαγάσικα».
Την ώρα που λάλησε ο πρώτος πετεινός, εξαντλημένα τα καλικαντζαράκια αφήσανε τα ταψιά στα κεραμίδια ενός σπιτιού κι αρχίσανε να φεύγουν τρέχοντας με στριγκλιές και γέλια, βγάζοντας έξω τις γλώσσες τους που ήταν κατακόκκινες σαν τις γλώσσες της φωτιάς και κουνούσαν τις ουρές τους εδώ κι εκεί.

Όταν ξημέρωσε και βγήκαν οι άνθρωποι να πάνε στις δουλειές τους, βρήκαν στο δρόμο τα τρία παιδιά μισολιπόθυμα, χωρίς να έχουνε δυνάμεις για να σηκωθούν.
Τα κουνήσανε, τα ραντίσανε με αγιασμό και όταν συνήλθαν, διηγήθηκαν τι τους είχαν κάνει τα καλικαντζαράκια.
Γι αυτό όλοι φοβόντουσαν να βγουν έξω από τα σπίτια τους πριν ξημερώσει, όλο το Δωδεκαήμερο.

Ματιά πίσω στο χρόνο
Η ονομασία Καλικάντζαροι προέρχεται από το επίθετο «καλός» και από το «κάνθαρος». Η αρχή των μύθων που είναι σχετικοί με τους καλικάντζαρους βρίσκεται στην αρχαιότητα. Οι Αρχαίοι πίστευαν πως οι ψυχές σαν έβρισκαν την πόρτα του Aδη ανοιχτή, ανέβαιναν στον απάνω κόσμο και τριγύριζαν παντού χωρίς έλεγχο και περιορισμούς.
Πολύ αργότερα οι Βυζαντινοί, γιόρταζαν το Δωδεκαήμερο με μουσικές, τραγούδια και μασκαρέματα. Οι άνθρωποι, έχοντας κρυμμένα τα πρόσωπά τους, έκαναν με πολύ θάρρος και χωρίς ντροπή ό,τι ήθελαν. Πείραζαν τους ανθρώπους στους δρόμους, έμπαιναν απρόσκλητοι σε ξένα σπίτια κι αναστάτωναν τους νοικοκύρηδες: ζητούσαν λουκάνικα και γλυκά για να γλιτώσουν απ” αυτούς έκλειναν πόρτες και παράθυρα. Οι μασκαρεμένοι όμως έβρισκαν πάντα κάποιους τρόπους να εισβάλλουν στα ξένα σπίτια, ακόμα κι από τις καμινάδες. Κι όλα αυτά για δώδεκα μέρες, ως την παραμονή των Φώτων, οπότε με το Μεγάλο Αγιασμό όλα σταματούσαν κι οι άνθρωποι ησύχαζαν.
Ετσι και σήμερα, οι καλικάντζαροι εξαφανίζονται τα Φώτα με τον αγιασμό των νερών. Φεύγουν τότε λέγοντας: «Φεύγετε να φεύγουμε κι έφτασε ο τουρλόπαπας με την αγιαστούρα του και με τη βρεχτούρα του…»

Άλλες ονομασίες
«Καλικάντζαροι» (Πανελλαδική κοινή ονομασία), και κατά τόπους: «Καρκάτζια», «Καλκατζόνια» ή «Καλκατζάνια», «Καλκάνια», «Καλιτσάντεροι», «Καρκάντζαροι», «Σκαλικαντζέρια», «Σκαντζάρια», «Σκαλαπούνταροι», «Τζόγιες», «Λυκοκάντζαροι» και «Κωλοβελόνηδες», καθώς και τα θηλυκού γένους: «Καλικαντζαρού», «Καλικαντζαρίνες», «Καλοκυράδες», «Βερβελούδες» κ.ά.

Μορφή – Χαρακτηριστικά
Ο λαός τους φαντάζεται με διάφορες μορφές κατά περιοχή με κοινό γνώρισμα την ασχήμια τους. Κατά Αραχωβίτικη περιγραφή αυτοί είναι: «κακομούτσουνοι» και «σιχαμένοι», «καθένας τους έχει κι απόνα κουσούρι, άλλοι στραβοί, άλλοι κουτσοί, άλλοι μονόματοι, μονοπόδαροι, στραβοπόδαροι, στραβόστομοι, στραβοπρόσωποι, στραβομούρηδες, στραβοχέρηδες, ξεπλατισμένοι, ξετσακισμένοι και κοντολογής όλα τα κουσούρια και τα σακατιλίκια του κόσμου τα βρίσκεις όλα πάνω τους».
Συνήθως φαντάζονται νάνοι, αλλά και ψηλοί, σκουρόχρωμοι, με μαλλιά μικρά και ατημέλητα, μάτια κόκκινα, δόντια πιθήκου, δασύτριχοι, χέρια και νύχια πιθήκου, πόδια γαϊδάρου ή το ένα γαϊδάρου και το άλλο ανθρώπινο, («μισοί γαϊδούρια και μισοί άνθρωποι όπως λένε στη Σύρο) αλλά και σαν «μικροί σατανάδες» – (σατανοπαίδια όπως λένε στη Νάξο), άλλοτε γυμνοί και άλλοτε ρακένδυτοι με σκούφο (οξυκόρυμβο) από γουρουνότριχες και με παπούτσια άλλοτε σιδερένια και άλλοτε με τσαρούχια ή τσαγγία.
Η τροφή τους κυρίως ακάθαρτη: σκουλήκια, βαθράκοι (=βάτραχοι), φίδια, ποντίκια κ.ά. χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αποστρέφονται τα εδέσματα του Δωδεκαήμερου.
Είναι πολύ ευκίνητοι ανεβαίνουν στα δένδρα πηδούν από στέγη σε στέγη σπάζοντας κεραμίδια κάνοντας μεγάλη φασαρία. Και ότι βρουν απλωμένα τα ποδοπατούν. Άμα βρουν ευκαιρία κατεβαίνουν από τις καμινάδες στα σπίτια και μαγαρίζουν τα πάντα.

Σε μερικά μέρη τους καλικάντζαρους τους συνοδεύει η μάνα τους η «Καλικατζαρού» που τους «ορμηνεύει» τι να πειράξουν. Σε κάποια νησιά οι καλικάντζαροι έρχονται με τις γυναίκες τους ή μόνο οι γυναίκες τους οι «καλικαντζαρίνες»! Και προκειμένου οι νοικοκυραίοι να αποφύγουν ένα τέτοιο συρφετό ρίχνουν στα κεραμίδια κομμάτια από χοιρινό ή λουκάνικα ή ξηροτήγανα! Στη Νάξο τις γυναίκες των καλικάντζαρων τις αποκαλούν «Καλοκυράδες» για να τις καλοπιάσουν (εξευμενίσουν), ενώ στην Κωνσταντινούπολη «Βερβελούδες». Ο αρχηγός των καλικάντζαρων στην παλιά Αθήνα λεγόταν «κωλοβελόνης» ενώ στη Θεσσαλία «αρχι-τζόγιας» (και «τζόγιες» οι καλικάντζαροι) στη δε Κωνσταντινούπολη «Μαντρακούκος». Στη δε Νάξο οι καλικάντζαροι φαντάζουν και χορευταράδες, αρπάζουν όποιον βρουν τη νύκτα και τον στροβιλίζουν στο χορό μέχρι να πέσει λιπόθυμος, ο γνωστός χορός των καλικάντζαρων.

Από τον κάτω κόσμο, πάνω στη γη
Οι καλικάντζαροι έρχονται (βγαίνουν) την παραμονή των Χριστουγέννων, (στη Σκιάθο: με πλοιάριο, στην Οινόη: με χρυσή βάρκα, στην Ικαρία: επί των φλοιών των καρυδιών) από «το κάτω κόσμο» τον Άδη. Συνήθη μέρη που μένουν μετά τον ερχομό τους είναι οι μύλοι, τα γεφύρια, τα ποτάμια και τα τρίστρατα (μεγάλα μονοπάτια) όπου παραμονεύουν μόνο κατά τη νύκτα και φεύγουν με το τρίτο λάλημα του πετεινού.
Εκτός του Δωδεκαήμερου τον υπόλοιπο χρόνο μένουν στα έγκατα της γης και πριονίζουν το δένδρο που κρατά τη γη (παραλλαγή του μυθικού Άτλαντα). Βγαίνουν δε στην επιφάνεια κοντά στο τέλος της εργασίας τους, από το φόβο μήπως τελικά η ετοιμόρροπη γη τους πλακώσει (στη Μακεδονία: για να γιορτάσουν πρόσκαιρα τη νίκη τους), όταν δε κατεβαίνουν βρίσκουν το δένδρο ακέραιο και ξαναρχίζουν το πριόνισμα. Το δένδρο των Χριστουγέννων συμβολίζει αυτή ακριβώς την ακεραιότητα και τη Θεϊκή δύναμη και προστασία με την παρουσία του Χριστού.

Πόσο επικίνδυνοι είναι;
Γενικά πιστεύεται ότι οι καλικάντζαροι αδυνατούν να βλάψουν τους ανθρώπους αλλά μόνο να τους πειράξουν, ενοχλήσουν ή να τους φοβίσουν αφού θεωρούνται (στη Μακεδονία) μωροί και ευκολόπιστοι. Λέγεται ότι ανεβαίνουν στους ώμους των ανθρώπων που συναντούν τη νύκτα και προσπαθούν να τους πνίξουν αν δεν αποκριθούν σωστά σε ότι ερωτηθούν ή κατ΄ άλλους τους παρασύρουν σε χορό που όμως τους καλούς χορευτές τους ανταμείβουν ή κατ΄ άλλους παίρνουν τη μιλιά σε όποιον μιλήσει κατά τη συνάντηση μαζί τους.
Επίσης μπαίνοντας στις οικίες απ΄ όπου μπορέσουν μαγαρίζουν την κουζίνα σε ότι δεν είναι νοικοκυρεμένο, αρπάζουν ενδύματα, «βασανίζουν τις ακαμάτρες… γι΄ αυτό τα κορίτσια το 40ήμερο προσπαθούν να φτιάξουν όσο γίνεται πιο πολύ γνέμα» (Σάμος) ή σκορπούν το αλεύρι, την τέφρα από το τζάκι τη «δωδεκαμερίτικη» ή «καλικαντζαρήσια» ή «τη στάχτη που δεν άκουσε το εν Ιορδάνη» και που θεωρείται ακατάλληλη για οποιαδήποτε χρήση.

Τι να κάνετε αν τους συναντήσετε:
Τα αποτρεπτικά μέσα που λαμβάνονται κατά των Καλικάντζαρων διακρίνονται σε τρεις κατηγορίες:
Πράξεις χριστιανικής λατρείας:
α) Το σημείο του Σταυρού στην πόρτα, στα παράθυρα, στις καμινάδες, τους στάβλους και στα αγγεία λαδιού και κρασιού.
β) Ο Αγιασμός των σπιτιών και μάλιστα την παραμονή των Φώτων.
Επωδές: όπως «ξύλα, κούτσουρα, δαυλιά καημένα» (Καλαμάτα) που όταν ακούσουν οι καλικάντζαροι φεύγουν ή η απαγγελία του «Πάτερ ημών….» (τρις).
Μαγικές πράξεις:
Κάπνισμα με δυσώδεις ουσίες (παλιοτσάρουχου), εμφανή επίδειξη χοιρινού οστού, περίαπτα (χαϊμαλιά) πίσω από την πόρτα, το μαυρομάνικο μαχαίρι, το αναμμένο δαυλί («τρεχάτε γειτόνοι με τα δένδρινα δαυλιά» Τριφυλία).

Την παραμονή των Θεοφανίων τους «ζεματίζουν» από το λάδι που παρασκευάζουν οι νοικοκυρές τηγανίτες (λαλαγγίτες, λουκουμάδες). Όταν όμως συλλάβουν κανένα από τους καλικάντζαρους τον δένουν και τον υποχρεώνουν να μετρήσει τις τρύπες του κόσκινου, και μετά τους πνίγουν μέχρι θανάτου.

Τα Φώτα… δεν τους αρέσουν!
Πασίγνωστη είναι η δοξασία που όταν οι καλικάντζαροι φεύγουν (κατέρχονται στη γη) κατά τον αγιασμό των οικιών που φωνάζουν σε τροχαίο ρυθμό:
«Φεύγετε να φεύγωμε
τι έρχεται ο τρελόπαπας
με την αγιαστούρα του
και με τη βρεχτούρα του.
Μας άγιασε μας έβρεξε
και μας, μας εκατέκαψε!» ή «και θα μας μαγαρίσει»

Από την παραμονή και ανήμερα των Φώτων πραγματοποιείται καθαρμός των χωριών των οικιών και της υπαίθρου με υπαίθριες φωτιές.
Οι Καλλικάντζαροι (κάλκιες στα αρβανίτικα) εμφανίζονται από τις 25 Δεκεμβρίου δηλαδή ανήμερα τα Χριστούγεννα μέχρι τα Φώτα (πάσα ομοιότης με εξαφανισθέντες και εμφανισθέντες γύρω από τα Χριστούγεννα εδώ μέσα είναι εντελώς συμπτωματική, λέμε τώρα)
Τέλος πάντων !!!
Ας δούμε μερικές πληροφορίες για τους καλλικατζαραίους  ....

Μήπως είδατε κανένα καλικάντζαρο; Μάθετε πώς να τους αναγνωρίζετε!

Οι καλικάντζαροι ή καλλικάντζαροι σύμφωνα με την παράδοση είναι μαυριδεροί, τριχωτοί, με ουρά και μακριά χέρια. Σύμφωνα με την ελληνική δοξασία (αρχαίας καταγωγής)είναι  «δαιμόνιων» που  εμφανίζεται κατά το Δωδεκαήμερο (25 Δεκεμβρίου – 6 Ιανουαρίου). Σύμφωνα με τη λαϊκή δοξασία τις μέρες αυτές τα «νερά είναι αβάφτιστα» και οι καλικάντζαροι βγαίνουν από τη γη για να πειράξουν τους ανθρώπους και να τους ανακατέψουν τα σπίτια, διότι είναι άτακτοι και τους αρέσουν τα παιχνίδια.
Ζουν στα έγκατα της γης και με ένα μεγάλο πριόνι αγωνίζονται να κόψουν τον τεράστιο ξύλινο κορμό που κρατά στη θέση της τη γη. Ο στύλος όμως είναι πολύ χοντρός και γι αυτό χρειάζεται μεγάλη και μακρόχρονη προσπάθεια.
Κάθε παραμονή Χριστουγέννων τα έχουν σχεδόν καταφέρει και το στήριγμα της γης είναι έτοιμο να κοπεί και να πέσει. Χαρούμενοι που τα κατάφεραν επιτέλους, οι καλικάντζαροι βγαίνουν επάνω στη γη για να πειράξουν τους ανθρώπους και για να μην σωριαστεί η γη στα κεφάλια τους. Όμως φοβούνται το φως και την ημέρα κρύβονται.
Μικροί και ευκίνητοι, μπαίνουν στα σπίτια απ” όπου βρουν: από τις καμινάδες, τις κλειδαρότρυπες, τις χαραμάδες των πορτών και των παραθυριών.
Τους αρέσει να πλατσουρίζουν μέσα στα δοχεία που έχουν οι νοικοκυρές το λάδι, στα τηγάνια, στα τσουκάλια, στα πιάτα. Λερώνουν τα φαγητά με τα ακάθαρτα νύχια τους και αφήνουν τις ακαθαρσίες τους όπου βρουν. Δεν κλέβουν, αλλά αναστατώνουν τόσο πολύ το σπίτι που το κάνουν αγνώριστο.

Μια ιστορία από τα παλιά
Μια παλιά ιστορία λέει πως μια γυναίκα αφού ετοίμασε τα γλυκά της, βασιλόπιτες, κουραμπιέδες, μελομακάρονα, είδε από το παράθυρο πως ξημέρωσε. Όμως είχε ξεγελαστεί από το φεγγάρι, γιατί όπως λένε: «του Γενάρη το φεγγάρι παρά λίγο νά ΄ναι μέρα».
Έτρεξε λοιπόν η γυναίκα και ξύπνησε τα παιδιά της για να τα στείλει με τα γλυκά για ψήσιμο στο φούρνο. Τα παιδιά σηκώθηκαν πρόθυμα, πήρε το καθένα από ένα ταψί και ξεκίνησαν για το φούρνο.
Όμως η αυγή αργούσε να έρθει και ξαφνικά μέσα από τα κοντινά στενά ακούστηκαν αγριοφωνάρες και δυνατά γέλια. Σε ελάχιστο χρόνο ο δρόμος γέμισε με καλικαντζαράκια.
Άρπαξαν τα παιδιά, τους πετάξανε ό,τι κρατούσανε και άρχισαν έναν τρελό χορό χτυπώντας τα ταψιά και φώναζαν:
«Ω! στραβά ταψιά, με τα ψεύτικα ψωμιά, άλλα με τα άσχημα, πηδάτε βρε μπαγάσικα».
Την ώρα που λάλησε ο πρώτος πετεινός, εξαντλημένα τα καλικαντζαράκια αφήσανε τα ταψιά στα κεραμίδια ενός σπιτιού κι αρχίσανε να φεύγουν τρέχοντας με στριγκλιές και γέλια, βγάζοντας έξω τις γλώσσες τους που ήταν κατακόκκινες σαν τις γλώσσες της φωτιάς και κουνούσαν τις ουρές τους εδώ κι εκεί.

Όταν ξημέρωσε και βγήκαν οι άνθρωποι να πάνε στις δουλειές τους, βρήκαν στο δρόμο τα τρία παιδιά μισολιπόθυμα, χωρίς να έχουνε δυνάμεις για να σηκωθούν.
Τα κουνήσανε, τα ραντίσανε με αγιασμό και όταν συνήλθαν, διηγήθηκαν τι τους είχαν κάνει τα καλικαντζαράκια.
Γι αυτό όλοι φοβόντουσαν να βγουν έξω από τα σπίτια τους πριν ξημερώσει, όλο το Δωδεκαήμερο.

Ματιά πίσω στο χρόνο
Η ονομασία Καλικάντζαροι προέρχεται από το επίθετο «καλός» και από το «κάνθαρος». Η αρχή των μύθων που είναι σχετικοί με τους καλικάντζαρους βρίσκεται στην αρχαιότητα. Οι Αρχαίοι πίστευαν πως οι ψυχές σαν έβρισκαν την πόρτα του Aδη ανοιχτή, ανέβαιναν στον απάνω κόσμο και τριγύριζαν παντού χωρίς έλεγχο και περιορισμούς.
Πολύ αργότερα οι Βυζαντινοί, γιόρταζαν το Δωδεκαήμερο με μουσικές, τραγούδια και μασκαρέματα. Οι άνθρωποι, έχοντας κρυμμένα τα πρόσωπά τους, έκαναν με πολύ θάρρος και χωρίς ντροπή ό,τι ήθελαν. Πείραζαν τους ανθρώπους στους δρόμους, έμπαιναν απρόσκλητοι σε ξένα σπίτια κι αναστάτωναν τους νοικοκύρηδες: ζητούσαν λουκάνικα και γλυκά για να γλιτώσουν απ” αυτούς έκλειναν πόρτες και παράθυρα. Οι μασκαρεμένοι όμως έβρισκαν πάντα κάποιους τρόπους να εισβάλλουν στα ξένα σπίτια, ακόμα κι από τις καμινάδες. Κι όλα αυτά για δώδεκα μέρες, ως την παραμονή των Φώτων, οπότε με το Μεγάλο Αγιασμό όλα σταματούσαν κι οι άνθρωποι ησύχαζαν.
Ετσι και σήμερα, οι καλικάντζαροι εξαφανίζονται τα Φώτα με τον αγιασμό των νερών. Φεύγουν τότε λέγοντας: «Φεύγετε να φεύγουμε κι έφτασε ο τουρλόπαπας με την αγιαστούρα του και με τη βρεχτούρα του…»

Άλλες ονομασίες 
«Καλικάντζαροι» (Πανελλαδική κοινή ονομασία), και κατά τόπους: «Καρκάτζια», «Καλκατζόνια» ή «Καλκατζάνια», «Καλκάνια», «Καλιτσάντεροι», «Καρκάντζαροι», «Σκαλικαντζέρια», «Σκαντζάρια», «Σκαλαπούνταροι», «Τζόγιες», «Λυκοκάντζαροι» και «Κωλοβελόνηδες», καθώς και τα θηλυκού γένους: «Καλικαντζαρού», «Καλικαντζαρίνες», «Καλοκυράδες», «Βερβελούδες» κ.ά.

Μορφή – Χαρακτηριστικά
Ο λαός τους φαντάζεται με διάφορες μορφές κατά περιοχή με κοινό γνώρισμα την ασχήμια τους. Κατά Αραχωβίτικη περιγραφή αυτοί είναι: «κακομούτσουνοι» και «σιχαμένοι», «καθένας τους έχει κι απόνα κουσούρι, άλλοι στραβοί, άλλοι κουτσοί, άλλοι μονόματοι, μονοπόδαροι, στραβοπόδαροι, στραβόστομοι, στραβοπρόσωποι, στραβομούρηδες, στραβοχέρηδες, ξεπλατισμένοι, ξετσακισμένοι και κοντολογής όλα τα κουσούρια και τα σακατιλίκια του κόσμου τα βρίσκεις όλα πάνω τους».
Συνήθως φαντάζονται νάνοι, αλλά και ψηλοί, σκουρόχρωμοι, με μαλλιά μικρά και ατημέλητα, μάτια κόκκινα, δόντια πιθήκου, δασύτριχοι, χέρια και νύχια πιθήκου, πόδια γαϊδάρου ή το ένα γαϊδάρου και το άλλο ανθρώπινο, («μισοί γαϊδούρια και μισοί άνθρωποι όπως λένε στη Σύρο) αλλά και σαν «μικροί σατανάδες» – (σατανοπαίδια όπως λένε στη Νάξο), άλλοτε γυμνοί και άλλοτε ρακένδυτοι με σκούφο (οξυκόρυμβο) από γουρουνότριχες και με παπούτσια άλλοτε σιδερένια και άλλοτε με τσαρούχια ή τσαγγία.
Η τροφή τους κυρίως ακάθαρτη: σκουλήκια, βαθράκοι (=βάτραχοι), φίδια, ποντίκια κ.ά. χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αποστρέφονται τα εδέσματα του Δωδεκαήμερου.
Είναι πολύ ευκίνητοι ανεβαίνουν στα δένδρα πηδούν από στέγη σε στέγη σπάζοντας κεραμίδια κάνοντας μεγάλη φασαρία. Και ότι βρουν απλωμένα τα ποδοπατούν. Άμα βρουν ευκαιρία κατεβαίνουν από τις καμινάδες στα σπίτια και μαγαρίζουν τα πάντα.

Σε μερικά μέρη τους καλικάντζαρους τους συνοδεύει η μάνα τους η «Καλικατζαρού» που τους «ορμηνεύει» τι να πειράξουν. Σε κάποια νησιά οι καλικάντζαροι έρχονται με τις γυναίκες τους ή μόνο οι γυναίκες τους οι «καλικαντζαρίνες»! Και προκειμένου οι νοικοκυραίοι να αποφύγουν ένα τέτοιο συρφετό ρίχνουν στα κεραμίδια κομμάτια από χοιρινό ή λουκάνικα ή ξηροτήγανα! Στη Νάξο τις γυναίκες των καλικάντζαρων τις αποκαλούν «Καλοκυράδες» για να τις καλοπιάσουν (εξευμενίσουν), ενώ στην Κωνσταντινούπολη «Βερβελούδες». Ο αρχηγός των καλικάντζαρων στην παλιά Αθήνα λεγόταν «κωλοβελόνης» ενώ στη Θεσσαλία «αρχι-τζόγιας» (και «τζόγιες» οι καλικάντζαροι) στη δε Κωνσταντινούπολη «Μαντρακούκος». Στη δε Νάξο οι καλικάντζαροι φαντάζουν και χορευταράδες, αρπάζουν όποιον βρουν τη νύκτα και τον στροβιλίζουν στο χορό μέχρι να πέσει λιπόθυμος, ο γνωστός χορός των καλικάντζαρων.

Από τον κάτω κόσμο, πάνω στη γη
Οι καλικάντζαροι έρχονται (βγαίνουν) την παραμονή των Χριστουγέννων, (στη Σκιάθο: με πλοιάριο, στην Οινόη: με χρυσή βάρκα, στην Ικαρία: επί των φλοιών των καρυδιών) από «το κάτω κόσμο» τον Άδη. Συνήθη μέρη που μένουν μετά τον ερχομό τους είναι οι μύλοι, τα γεφύρια, τα ποτάμια και τα τρίστρατα (μεγάλα μονοπάτια) όπου παραμονεύουν μόνο κατά τη νύκτα και φεύγουν με το τρίτο λάλημα του πετεινού.
Εκτός του Δωδεκαήμερου τον υπόλοιπο χρόνο μένουν στα έγκατα της γης και πριονίζουν το δένδρο που κρατά τη γη (παραλλαγή του μυθικού Άτλαντα). Βγαίνουν δε στην επιφάνεια κοντά στο τέλος της εργασίας τους, από το φόβο μήπως τελικά η ετοιμόρροπη γη τους πλακώσει (στη Μακεδονία: για να γιορτάσουν πρόσκαιρα τη νίκη τους), όταν δε κατεβαίνουν βρίσκουν το δένδρο ακέραιο και ξαναρχίζουν το πριόνισμα. Το δένδρο των Χριστουγέννων συμβολίζει αυτή ακριβώς την ακεραιότητα και τη Θεϊκή δύναμη και προστασία με την παρουσία του Χριστού.

Πόσο επικίνδυνοι είναι;
Γενικά πιστεύεται ότι οι καλικάντζαροι αδυνατούν να βλάψουν τους ανθρώπους αλλά μόνο να τους πειράξουν, ενοχλήσουν ή να τους φοβίσουν αφού θεωρούνται (στη Μακεδονία) μωροί και ευκολόπιστοι. Λέγεται ότι ανεβαίνουν στους ώμους των ανθρώπων που συναντούν τη νύκτα και προσπαθούν να τους πνίξουν αν δεν αποκριθούν σωστά σε ότι ερωτηθούν ή κατ΄ άλλους τους παρασύρουν σε χορό που όμως τους καλούς χορευτές τους ανταμείβουν ή κατ΄ άλλους παίρνουν τη μιλιά σε όποιον μιλήσει κατά τη συνάντηση μαζί τους.
Επίσης μπαίνοντας στις οικίες απ΄ όπου μπορέσουν μαγαρίζουν την κουζίνα σε ότι δεν είναι νοικοκυρεμένο, αρπάζουν ενδύματα, «βασανίζουν τις ακαμάτρες… γι΄ αυτό τα κορίτσια το 40ήμερο προσπαθούν να φτιάξουν όσο γίνεται πιο πολύ γνέμα» (Σάμος) ή σκορπούν το αλεύρι, την τέφρα από το τζάκι τη «δωδεκαμερίτικη» ή «καλικαντζαρήσια» ή «τη στάχτη που δεν άκουσε το εν Ιορδάνη» και που θεωρείται ακατάλληλη για οποιαδήποτε χρήση.

Τι να κάνετε αν τους συναντήσετε:
Τα αποτρεπτικά μέσα που λαμβάνονται κατά των Καλικάντζαρων διακρίνονται σε τρεις κατηγορίες:
Πράξεις χριστιανικής λατρείας: 
α) Το σημείο του Σταυρού στην πόρτα, στα παράθυρα, στις καμινάδες, τους στάβλους και στα αγγεία λαδιού και κρασιού. 
β) Ο Αγιασμός των σπιτιών και μάλιστα την παραμονή των Φώτων.
Επωδές: όπως «ξύλα, κούτσουρα, δαυλιά καημένα» (Καλαμάτα) που όταν ακούσουν οι καλικάντζαροι φεύγουν ή η απαγγελία του «Πάτερ ημών….» (τρις).
Μαγικές πράξεις: 
Κάπνισμα με δυσώδεις ουσίες (παλιοτσάρουχου), εμφανή επίδειξη χοιρινού οστού, περίαπτα (χαϊμαλιά) πίσω από την πόρτα, το μαυρομάνικο μαχαίρι, το αναμμένο δαυλί («τρεχάτε γειτόνοι με τα δένδρινα δαυλιά» Τριφυλία).

Την παραμονή των Θεοφανίων τους «ζεματίζουν» από το λάδι που παρασκευάζουν οι νοικοκυρές τηγανίτες (λαλαγγίτες, λουκουμάδες). Όταν όμως συλλάβουν κανένα από τους καλικάντζαρους τον δένουν και τον υποχρεώνουν να μετρήσει τις τρύπες του κόσκινου, και μετά τους πνίγουν μέχρι θανάτου.

Τα Φώτα… δεν τους αρέσουν!
Πασίγνωστη είναι η δοξασία που όταν οι καλικάντζαροι φεύγουν (κατέρχονται στη γη) κατά τον αγιασμό των οικιών που φωνάζουν σε τροχαίο ρυθμό:
«Φεύγετε να φεύγωμε
τι έρχεται ο τρελόπαπας
με την αγιαστούρα του
και με τη βρεχτούρα του.
Μας άγιασε μας έβρεξε
και μας, μας εκατέκαψε!» ή «και θα μας μαγαρίσει»

Από την παραμονή και ανήμερα των Φώτων πραγματοποιείται καθαρμός των χωριών των οικιών και της υπαίθρου με υπαίθριες φωτιές.

ΦΩΤΟ-«Ο Χάρης Τομπούλογλου με τα λεφτά στο χέρι»

ΦΩΤΟ-«Ο Χάρης Τομπούλογλου με τα λεφτά στο χέρι»

Πρώτη καταχώρηση: 27/12/2013 - 23:46
Τελευταία δημοσίευση: 27/12/2013 23:46Κοινωνία
ΦΩΤΟ-«Ο Χάρης Τομπούλογλου με τα λεφτά στο χέρι»
ΦΩΤΟ-«Ο Χάρης Τομπούλογλου με τα λεφτά στο χέρι»
Φωτογραφία που απεικονίζει τον άλλοτε πρόεδρο του «Αγλαΐα Κυριακού», Χάρη Τομπούλογλου, να λαμβάνει χρήματα από στέλεχος διαφημιστικής εταιρείας, παρουσιάστηκε στο «Αποκαλυπτικό Δελτίο» του EXTRA 3 με τον Άκη Παυλόπουλο.
ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΦΩΤΟ

Παρασκευή, 27 Δεκεμβρίου 2013

BAZZAR Κίνηση αγάπης & ενίσχυσης με Ευβοϊκά Προϊόντα




BAZZAR
Κίνηση αγάπης & ενίσχυσης
με Ευβοϊκά Προϊόντα


Αίθουσα Εκδηλώσεων Δ. Χαλκιδέων  (Παραλία Χαλκίδας)

Σάββατο & Κυριακή
4  & 5 Ιανουαρίου  2014
Ώρες 11.00 13.00
18.00 21.00

Πέμπτη, 26 Δεκεμβρίου 2013

Δολοφονίες προ των πυλών.

Το θέμα με το πετρέλαιο είναι απίστευτο!
Ακούμε μέτρα από δω μέτρα από κει, και το πόσο δολοφονικό είναι αυτό για την υγεία.
Γιατί δεν κατεβάζει την τιμή?

Δεν πιστεύω σε συνομωσίες αλλά αυτό το θέμα δεν είναι κάτι καθόλου ...φυσιολογικό..
'Ήδη έχουμε τόσα θύματα, και σήμερα προστέθηκε και άλλο ένα...Πόσα ακόμα για να αλλάξει η τιμή?
Είναι απίστευτο και περιμένω να επέμβει ο Πρωθυπουργός, η Μέρκελ, ο Θεός, κάποιος..

fwtia nekrh Naupaktia 26-12-2013Τραγικό θάνατο βρήκε μία 87χρονη τα ξημερώματα της Πέμπτης, μέσα στη διώροφη παλαιά οικία της στο Νεοχώρι Ναυπακτίας...
Το περιστατικό, σύμφωνα με το nafpaktianews.gr, άργησε να γίνει αντιληπτό από γείτονες και την ώρα που έφτασε ισχυρή πυροσβεστική δύναμη από Θέρμο και Αγρίνιο, ήταν πλέον πολύ αργά.
Οι πυροσβέστες έδωσαν μάχη για να εντοπίσουν την άτυχη ηλικιωμένη μέσα στα αποκαΐδια.
Για τα αίτια της πυρκαγιάς διενεργεί έρευνα η πυροσβεστική υπηρεσία Αγρινίου, με πιθανότερη εκδοχή  το ενδεχόμενο η φωτιά να ξεκίνησε από τζάκι.
ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ 26-12-2013 από directNEWS.gr

Χριστούγεννα 2013- Πλατεία Καρύστου ...Χριστουγεννιάτικες στιγμές.

 Ο μπαλόνης χιονάνθρωπος κουνιέται στον αέρα, χορεύει και μαζί του τα παιδάκια μπαίνουν στον ρυθμό.
 Το ξωτικό και ο Άγιος Βασίλης, περιμένει να ακούσει τις επιθυμίες των παιδιών.

 Δεν ξέρω αν είναι ο Ρούντολφ, η μύτη του δεν ήταν τόσο φωτεινή! Αλλά είναι ένας πολύ ωραίος τάρανδος!

 Τα θρανειάκια στην σειρά, με τους γραμματείς έτοιμους να γράψουν τα γράμματα των παιδιών που ακόμα δεν μπορούν να γράψουν μόνα τους τα γράμματα στον Άγιο Βασίλη!

 Και τα μπισκοτάκια έτοιμα για να ζωγραφιστούν με χαρούμενα χρώματα!






Στην είσοδο του λιμενοβραχίονα το φωτισμένο καραβάκι μας δίνει τις ευχές του Λ.Τ.


 Ο Νίκος και η Πόπη, από το Τουριστικό Γραφείο, σας εύχονται ,Χρόνια πολλά και Καλές Γιορτές.